Στην Ελλάδα, η Εκστρατεία «Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους» (FTBC) δραστηριοποιείται από το καλοκαίρι του 2001.




Στην Ελλάδα, η Εκστρατεία «Η Μόδα Βάζει Στόχο τον Καρκίνο του Στήθους» (FTBC) δραστηριοποιείται από το καλοκαίρι του 2001.


Χάρη στη μεγάλη ανταπόκριση, 78% των Ελλήνων σήμερα γνωρίζουν τη δράση και του στόχους της εκστρατείας. Οι πωλήσεις στη χώρα μας ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, αναδεικνύοντας την ελληνική εκστρατεία ως μια από τις πιο επιτυχημένες παγκοσμίως. Το σημαντικότερο όλων, όμως, είναι ότι παραμερίστηκε η προκατάληψη που υπήρχε μέχρι τώρα σχετικά με την ασθένεια και την αντιμετώπισή της.

Χιλιάδες γυναίκες, επώνυμες και μη, αγάπησαν και φόρεσαν το γνωστό T-Shirt με σήμα το "Στόχο". Τα έσοδα των πωλήσεων από τα t-shirt και τα υπόλοιπα ρούχα της συλλογής με σήμα το «Στόχο» έχουν ξεπεράσει τα 1εκ ευρώ και έχουν διατεθεί σε δράσεις ενημέρωσης και πρόληψης για την ασθένεια.

δείτε το video