Γραφιστικό γραφείο EMVION DESIGN

agora tiskavalas | 5:03 π.μ. | 0 σχόλια
η emvion design είναι μία εταιρία η οποία ιδρύθηκε στην αθήνα το 2005 και ειδικεύεται σε θέματα προϊοντικής και εταιρικής ταυτότητας. το 2010 η εταιρεία μετέφερε την έδρα της στην πόλη της καβάλας. δεν είναι ένα ακόμη από τα πολλά γραφεία προϊοντικής επικοινωνίας, αλλά το μικρό της μέγεθος υπόσχεται ευελιξία, ταχύτητα και ιδιαίτερα κοντινή σχέση με τον πελάτη. η συνεργασία μας με τους σωστούς επαγγελματίες - συνεργάτες υπόσχεται να δημιουργήσει προϊόντα που θα έχουν αντίκτυπο στο καταναλωτικό κοινό και στις πωλήσεις σας.
ο πουπουλίδης αντώνης είναι ο επικεφαλής σχεδιαστής και ιδιοκτήτης της εταιρίας. πτυχιούχος του τμήματος γραφιστικής, της σχολής γραφικών τεχνών και καλλιτεχνικών σπουδών, του ΤΕΙ αθηνών από το 1996. έχει εργαστεί σε διάφορα γραφεία design και διαφημιστικές εταιρίες, όπως στην DASC design strategy, στην BRANDEXCEL branding consultants και στην DART advertising. σε όλα αυτά τα χρόνια είχε την ευκαιρία να ασχοληθεί με μελέτες σχεδιασμού για τις παρακάτω εταιρίες:
• AMERICAN EXPRESS / Credit Company • ASTRAZENECA / Pharmaceuticals • BOUSSIAS / Communication Publishers • CARREFOUR / Supermarkets • ERICSSON / Telecommunications • SONY ERICSSON / Mobile Telephones • FERRARI / Automobile Manufacturer • INTERAMERICAN / Leading Greek Insurance Broker • INTRACOM / Leading Greek High Technology company • HILTON / Hotels • KARAMOLEGOS / Leading Bakery • LEVI'S / Jeans and Clothing Company • MEDEX / Audiovisual Specialists • PAPASTRATOS / Leading Greek Cigarette Company • PHILIP MORRIS / Cigarette Company • SUN MICROSYSTEMS / Computer Technology • TASTY FOODS / (Subsidiary of Pepsi International) • XIFIAS S.A. / Leading Fishery Products • 3GUYS-MTV / Clothing Company • UCB / Pharmaceuticals • GENESIS / Independent Financial Consultants
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
οι υπηρεσίες μας
λεκτική ταυτότητα προϊοντική και εταιρική ονοματολογία / συστήματα ονοματολογίας / εταιρικά σλόγκαν
oπτική ταυτότητα εταιρική ταυτότητα / λογότυπος / σχεδιασμός εταιρικού χώρου / ετήσιοι απολογισμοί / έντυπα κτλ. σχεδισμός προϊόντος σχεδιασμός συσκευασίας / σχεδιασμός περιέκτη / υλικά σημείων πώλησης έντυπα μονόφυλλα / κτλ.
γραφικά χώρου ταυτότητα κτηρίου / in-store branding / in-store material design / σχεδιασμός περιπτέρου εκθέσεων / σχεδιασμός καταστημάτων
web site branding design σχεδιασμός ιστοσελίδας

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
η μέθοδος μας
πετυχημένες δημιουργικές λύσεις γεννιούνται από τον συνδυασμό της δημιουργικότητας και της πειθαρχίας. η μέθοδός μας, μας επιτρέπει να παραδίδουμε εγκαίρως και μέσα στα οικονομικά σας πλαίσια. καλλιεργούμε μεθόδους οι οποίες θα εκπληρώσουν τους στόχους σας, συμφωνούν με τον προϋπολογισμό σας και απαντούν στη σκέψη σας.

οι τέσσερις τρόποι της συνεργασίας μας.

1. αρχική Ενημέρωση η δημιουργική ομάδα της emvion design δουλεύει μαζί σας για να καθορίσει τις ανάγκες σας και τους στόχους σας. ερευνούμε, σχεδιάζουμε και προτείνουμε συγκεκριμένες στρατηγικές για να πετύχουμε τους στόχους σας.
2. παρουσίαση Ιδεών η δημιουργική μας μέθοδος ενθαρρύνει τη συνεργασία, την καθαρή ροή της δουλειάς και την εύκολη πρόσβαση. υπερηφανευόμαστε για τις πολύ προσωπικές υπηρεσίες μας και την υψηλού επιπέδου δημιουργικότητα για κάθε δουλειά.

3. οι χρόνοι ένας από τους λόγους επιτυχίας της εταιρίας σας εξαρτάται από την έγκαιρη παράδοση των προϊόντων και υπηρεσιών σας. για αυτό έχουμε δώσει προτεραιότητα στο να σας παραδίδουμε τις δουλειές σας έγκαιρα και μέσα στα πλαίσια του προϋπολογισμού σας έτσι ώστε να μην χρειάζεται να ανησυχείτε για το αν θα χάσετε μία συγκεκριμένη προθεσμία.

4. επικοινωνία η επικοινωνία είναι το βασικό συστατικό για κάθε πετυχημένη σχέση. δεν είμαστε μόνο εύκολα προσβάσιμοι και θετικοί, αλλά έχουμε καταφέρει να καθιερώσουμε μία ευχάριστη επικοινωνία ανάμεσα σε εμάς και στον πελάτη.

οι τέσσερις φάσεις του σχεδιασμού

1. σχεδιασμός και έρευνα
α) συνεργαζόμαστε μαζί σας για να καθορίσουμε τις ανάγκες σας
β) καθορίζουμε τους στόχους σας
γ) καταστρώνουμε στρατηγική
δ) καθορίζουμε τον σκοπό της δουλειάς

2. εφαρμοσμένος σχεδιασμός
α) καταγραφή υπαρχόντων στοιχείων
β) καθορισμός πρόσθετων ζητούμενων στοιχείων
γ) συναρμολόγηση τελικών οδηγιών, προϋπολογισμού και ημερομηνιών
δ) παρουσίαση προσχεδίων

3. ανάπτυξη της δουλειάς
α) παρουσίαση τελικών προσχεδίων
β) τεχνικές λεπτομέρειες
γ) παρουσίαση δοκιμίων και τρισδιάστατων μακετών

5. υλοποίηση
α) συνεργασία με προμηθευτές
β) παράδοση αρχείων και τεχνικών οδηγιών
γ) επίβλεψη παραγωγής

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
συχνές ερωτήσεις!
συχνά η πρώτη ερώτηση που σας έρχεται στο μυαλό είναι: «γιατί χρειάζομαι ένα δημιουργικό γραφείο;». η εταιρία σας μπορεί να έχει πολλαπλές ανάγκες όσον αφορά τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της εταιρικής σας ταυτότητας. οργανώστε τις σύμφωνα με τις πιο αναγκαίες. οι επόμενες ερωτήσεις δίνουν απαντήσεις στις πιο κοινές και στερεότυπες ερωτήσεις για διάφορα θέματα σχεδιασμού.
τι είναι η προϊοντική ταυτότητα; στα τελευταία 50 χρόνια η προϊοντική ταυτότητα αποδείχτηκε ότι είναι κάτι παραπάνω από μόδα και έχει γίνει η βάση για για τις προϊοντικές καμπάνιες. η προϊοντική ταυτότητα μπορεί να χτίσει ή να καταστρέψει την αναγνωρισιμότητα μιας εταιρίας ή ενός προϊόντος, γι’ αυτό είναι ζωτικής σημασίας σε κάθε προϊοντική στρατηγική. η προϊοντική στρατηγική ποικίλει κάθε φορά καθώς είναι διαδικασία εξειδικευμένη, δεν είναι μία γενικότητα αλλά απευθύνεται σε κάθε προϊόν ειδικά. γενικά πάντως, είναι η τέχνη της ανάπτυξης και διατήρησης της δυνατής εικόνας μιας εταιρίας ή ενός προϊόντος στην αγορά. η σωστή προϊοντική ταυτότητα πρέπει όχι μόνο να αντιπροσωπεύει το προϊόν, αλλά να περιέχει και την σωστή κουλτούρα, συμπεριφορά, και απήχηση του προϊόντος στην αγορά. καθώς λοιπόν η προϊοντική ταυτότητα αποτελείται από μία πληθώρα τέτοιων στοιχείων, πρέπει να αναπτύσσεται με γνώμονα την παρατεταμένη ανάλυση, την γνώση, την εντριβή στις αξίες της εταιρίας, την επαγγελματική της στρατηγική και φιλοσοφία, καθώς και το κοινό στο οποίο απευθύνεται. η emvion design consultants προσπαθεί στο μέγιστο να κάνει την προϊοντική ταυτότητα να αντανακλά την ταυτότητα της εταιρίας.
τι είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός; ο στρατηγικός σχεδιασμός είναι η ικανότητα μιας εταιρίας ή ενός οργανισμού να ανταποκριθεί και να υπηρετήσει σε μία μακροχρόνια συνεργασία, παρά σε μία συγκεκριμένη σχεδιαστική εφαρμογή. είναι το πεδίο και η προσέγγιση για την ανάπτυξη στρατηγικών πολιτικών, συνήθως υψηλού επιπέδου για μία εταιρία ή για έναν οργανισμό, έτσι ώστε να γίνει καλύτερα κατανοητή η δημιουργικότητα που παρέχουμε για τους χρήστες, το κοινό, και τους καταναλωτές. ο στρατηγικός σχεδιασμός ασχολείται περισσότερο με τις τάσεις της αγοράς και πως μπορούν αυτές να έχουν μία ανταπόκριση και να εξυπηρετούν τους πελάτες, παρά με τη δημιουργία συγκεκριμένων λύσεων (τα οποία βέβαια είναι τα δεδομένα τελικά για τον στρατηγικό σχεδιασμό).
τι είναι η εταιρική ταυτότητα; αυτή είναι η οπτική παρουσίαση της εταιρία σας. αντιπροσωπεύει το μήνυμα και την αίσθηση την οποίο θέλετε να μεταδώσετε στους συνεργάτες και στους πελάτες σας. μεγάλη φροντίδα πρέπει να δοθεί, καθώς ένα κακό μήνυμα μπορεί να οδηγήσει τους καταναλωτές σε λάθος εικόνα από ότι ένα σωστό μήνυμα. μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την εικόνα σας και να σας πληροφορήσουμε για πιθανά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
γιατί χρειάζομαι εταιρική ταυτότητα; η εταιρική ταυτότητα είναι η εικόνα που έχει το κοινό για την εταιρία σας. είναι ο υπολογισμένος τρόπος που σας χαρακτηρίζει και σας τοποθετεί στην αγορά. η ελκυστικότητα, οι προσδοκίες που έχετε, η εντύπωση που κάνει η εταιρία σας είναι τα βασικά στοιχεία που απαρτίζουν την εταιρική σας ταυτότητα. Ονόματα, λογότυποι, slogans, διαφήμιση και συσκευασία, χαρακτηρίζουν την «μάρκα» σας στην αγορά.
γιατί να σχεδιάσω μία εμπορική ταυτότητα; ο όρος "retail design" συμπεριλαμβάνει όλα τα στοιχεία του σχεδιασμού ενός καταστήματος: από την πρόσοψη τους καταστήματος και τη σηματοδότηση του, μέχρι την εσωτερική επίπλωση, την τοποθέτηση των προϊόντων, τον φωτισμό, τα διάφορα γραφικά και την διακόσμηση. δηλαδή, στοιχεία που όχι μόνο θα λειτουργήσουν αισθητικά μέσα στο χώρο, αλλά θα αποδώσουν μία λειτουργικότητα μία εμπορικότητα, σχεδιασμένα και κατασκευασμένα σύμφωνα με τις οικονομικές σας δυνατότητες και σύμφωνα με τους νόμους που διέπουν ένα δημόσιο χώρο.
γιατί χρειάζομαι οδηγίες σχεδιασμού; ο σχεδιασμός μίας εμπορική ταυτότητας πρέπει να προστατεύεται! η εφαρμογή της στα διάφορα μέρη και στους τρόπους της αγοράς πρέπει να γίνεται έτσι ώστε να μην αλλοιώνεται, να κρατιέται μια ομοιογένεια έτσι ώστε να έχει μεγαλύτερη απομνημόνευση στο μυαλό του καταναλωτή.
οι πελάτες μου θα με αναγνωρίζουν εάν αλλάξω την εταιρική ή προϊοντική μου ταυτότητα; ακόμη και οι πιο αναγνωρισμένες μάρκες χρειάζονται «φρεσκάρισμα» κάπου κάπου! αυτό πρέπει να γίνεται λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη το παρελθόν και τις μελλοντικές προθέσεις μιας εταιρίας. το μόνο λεπτό σημείο είναι να λάβουμε σοβαρά το σκοπό της εκάστοτε εταιρίας.
γιατί να διαλέξω μια εταιρία design και όχι μία διαφημιστική εταιρία; η διαφημιστική εταιρία ασχολείται με μαζική επικοινωνία (τηλεόραση, ραδιόφωνο κτλ.), ενώ ένα γραφείο design consultants εξειδικεύεται σε μακροχρόνια θέματα εταιρικής και προϊοντικής επικοινωνίας: λογότυπους, εταιρική ταυτότητα, προϊοντικό περιβάλλον, συσκευασία κτλ.

Ερυθρού Σταυρού 34., 654 03 Kαβάλα
τ: +30 2511 102049, 6945 104046 f: 2510 224746  e: info@emvion.gr w: www.emvion.gr
skype name: emvion msnemvion@hotmail.com facebook: emvion deisgn

Share this article :

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : Creating Website | |
Copyright © 2011. ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ - All Rights Reserved
Template Modify by www.agoratiskavalas.tk
Proudly powered by